Szkolenia odpowiadające

Potrzebom klientów

Skuteczna metodyka nauczania

Praktyczne wykorzystanie nabytej wiedzy

Warsztaty - Social Media

Zarządzanie wizerunkiem w Social Media

2013.08.22-23, Katowice

Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników pod względem merytorycznym i praktycznym do prowadzenia samodzielnych działań promocyjnych w obrębie tzw. social media, zapoznania ich z narzędziami i metodami.

Korzyści:

  • Nabycie praktycznych umiejętności efektywnego kreowania wizerunku organizacji w sieci
  • Przygotowanie do samodzielnej obsługi social media
  • Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie 
    (w szczególności w obrębie social media)
  • Zdobycie praktycznej wiedzy na temat reklamy internetowej na portalach społecznościowych

Forma przeprowadzania zajęć: warsztaty, case studies, ćwiczenia praktyczne, konsultacje

Konieczność posiadania własnego laptopa w celu aktywnego uczestnictwa w warsztatach, ćwiczeniach.

Program szkolenia:

  1. Znaczenie social media w kreowaniu wizerunku firm:
    • Czym są social media i jaka jest ich rola w promocji firmy
    • Social media jako miejsce do pozyskiwania klienta
    • Social media jako miejsce kontaktu z dziennikarzami
    • Case studies
  2. Komunikacja z publicznością za pomocą social media:
    • Bezpośrednie zaangażowanie klienta - kreatywne metody
    • Budowanie lojalności za pośrednictwem social media
    • Elementy marketingu wirusowego i partyzanckiego
    • Tworzenie zamkniętych grup (społeczności) w celach marketingowych
  3. Najbardziej istotne portale społecznościowe w Polsce:
    • Facebook:
      • Kreatywne prowadzenie fan page
      • Pomysłowa reklama na facebook
      • Grupy i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy/marki
  4. Linkedin
  5. Goldenline
  6. Blogi i mikro blogi:
    • Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy:
      • Blogi tematyczne, eksperckie, korporacyjne i dedykowane
      • Blip.pl
      • Twitter.com
    • Ćwiczenia w zakładaniu i prowadzeniu bloga
  7. Skuteczne strategie marketingowe w social media:
    • Budowanie efektywnej strategii działań w social media
    • Rodzaje i formy reklam w sieci
    • Jak tworzyć skuteczną reklamę internetową:
      • Język reklamy
      • Slogan reklamowy
      • Psychologia części wizualnej komunikatu reklamowego
      • Specyfika Internetu w przekazywaniu treści reklamowych
    • Ćwiczenia w tworzeniu reklamy internetowej
    • Planowanie internetowej kampanii reklamowej
    • Mierzenie efektywności działań w social media
  8. Internetowy Public Relations:
    • Znaczenie Internetu w kreowaniu wizerunku firmy
    • E-media Relations
    • Pisanie do sieci - rodzaje i tworzenie treści pisemnych na użytek Internetu
    • Warsztaty w pisaniu terści na użytek Internetu (ułatwiających pozycjonowanie)

do góry ↑

Ekologus Sp. z o.o. © 2012, Bielsko-Biała